Arrel de la victòria d’una demanda interposada contra l’empresa per vulneració de drets fonamentals, el passat mes de març, els companys de la secció sindical van formalitzar la petició d’actuació immediata a la inspecció de treball, que davant de la claredat de la sentència no ha tingut més remei que sancionar i amb categoria de sanció molt greu.

Creiem que quan una empresa no mostra el més mínim respecte cap a una de les Seccions Sindicals, i no és capaç de fer una cosa tant simple com ho és el fet de negociar, i recorre a l’acomiadament i a la sanció per tractar amb els nostres companys, no hi ha marge possible al perdó. El Sindicat de la CNT, va decidir que es solicitarà d’inmediat l’actuació de la inspecció de treball.

Esperem que amb aquesta actuació per part del Sindicat, l’empresa mostri un talent més adult i negociador el pròxim cop, (i fins i tot, canviar d’assessors legals…). Recordem que hi ha dos acomiadaments sobre la taula i la, més que possible, continuació de les jornades de vaga. Encara avui és possible arribar a un acord digne.

Es pot obtenir més informació a: