IMG-20151217-WA0006bEls dies 11 i 1
3 de desembre, vam fer dues accions per tal de difondre la situacio del conflicte recentment iniciat contra el RACC.
El divendres 11, el RACC presentava el seu nou pla estratègic on novament deixaven entreveure que la seva política d’acomiadar treballadores i treballadors perque “surten cars” serà el pa de cada dia. L’acció es va fer davant el Palau de Congressos, situat als peus de Montjuïc, amb força concurrència de gent, i on vam distribuir un bon grapat d’octavetes i informar a tothom.
El diumenge 13, en canvi, vam decidir anar a la Cursa Solidària del RACC, en el context de la Marató de TV3, i que es va fer a Montmeló. Aquest acte s’omple la boca de solidaritat vers sectors vulnerables mentre que les empreses que ho promouen treuen uns beneficis monstruosos a costa d’explotar a les seves treballadores i treballadors, i reprimir a qui s’atreveixi a organitzar-se. Així que, pancarta en mà, i amb prop de 2000 octavetes, vam informar a tots els participants que entraven per a participar a la cursa.
Recordem que el conflicte es va iniciar degut a que l’empresa ha acomiadat al treballador degut a la seva activitat sindical, amb la que la secció sindical havia aconseguit:

– Que l’empresa hagi de pagar tots els plusos quan els/les treballadors/es són de vacances.
– Reconeixement d’una categoria  professional superior a la major part dels/de les treballadors/es, als  qui se’ls pagava menys per infundades raons.
IMG-20151217-WA0005b

Més informacio del conflicte: