febrerllibertari2016Amb el Febrer Llibertari d’aquest any pretenem la difusió de cultura i  d’idees que ens permetin dotar-nos del potencial per construir una societat lliure i igualitària, mitjançant xerrades, debats, trobades i tot tipus d’activitats culturals.

Per això aquest any portarem xerrades i taules rondes sobre la defensa del territorri, sobre la problemàtica de l’habitatge, el turisme, el Mobil World Congress i l’ús de la tecnologia, el Kurdistán, la lluita feminista, el sindicalisme, l’antiespecisme o la salut. Tampoc deixem de banda, actes culturals per l’esbarjo com el cinema, la poesia o la gastronomiaamb la hamburgueseria vegana els divendres i la II Calçotada Llibertària

Només amb el debat i posada en comú d’experiències podrem ser conscients de que l’ordre que sembla inqüestionable en realitat és tremendament injust, i per tant, es fa necessari subvertir-lo.

El Febrer Llibertari 2016 està organitzat per: Acció Llibertària de Sants, CNT-Sants, Negres Tempestes, Trama Feminista i Assemblea Antiespecista de Barcelona.

Més info:

Presentació del Febrer Llibertari 2016