El passat divendres 30 d’abril, prop d’una vintena de companys ens vam concentrar a la Plaça Mary Santpere de Cornellà de Llobregat (front el centre comercial “Llobregat Centre”).

El motiu de la concentració era mostrar el nostre rebuig i total despreci cap a les actituds d’aquest “sindicat” que només defensa la patronal i els seus propis interessos. El cas dels acomiadats de València (o clica aquí per veure a la font original) és només un dels exemples particulars i quotidians que desenmascaren aquests traidors, i la CNT ho direm en MAJUSCÚLES! Com no, la seu d’UGT es trobava amb varies dotacions de policia, inclús una furgona. Tenen por de les veritats a la cara, de que un grup de treballadors i treballadores que no cobren per “lluitar” com fan ells i es concentren per explicar i mostrar les tàctiques antiobreres d’aquest sindicat. Durant prop de les 2 hores que ens vam concentrar es van repartir unes 1000 octavetes entre els veins i veines de Cornellà, així com informant als cotxes que passaven per l’Avinguda on ens concentravem.

L’estat, capitanejat pel senyor Zapatero, omple de subvencions a aquest sindicat amb una funció molt clara: acabar amb tota lluita contra les mafies empresarials i els abusos a les treballadores. Signen els acomiadaments com si fossim números, en tenim molts casos com a exemple. A aquesta web podeu trobar molta informació contrastada i amb fonts de diferents escàndols d’aquesta calanya anomenada UGT. Clíca aquí.

La CNT mai callarà, i seguirem actuant, sense rebre subvencions ni tenir alliberats, i responent al carrer als traidors i amics de la patronal. No ens enganyeu. En temps de “la seva crisi”, més que mai, obrim els ulls.

[[image:foto0121.jpg::center:0]]

UGT TRAIDORES