ginos3 (640x480)Una desena de companys/es de la CNT-AIT de Cornellà i comarca ens vam concentrar aquest passat dissabte al restaurant Ginos del centre comercial SPLAU de Cornellà, en solidaritat amb els i les companyes de la secció sindical de la CNT, reprimits per realitzar acció sindical i reivindicar els seus drets. Sancions estúpides i vulneració de drets, quelcom que els/les treballadors/es no permetran. Des de la una del migdia, fins a dos quarts de tres, vam estar cridant al Boikot a Ginos i a la solidaritat per part dels usuaris del centre comercial amb els treballadors represaliats.

Aquest dissabte, com la majoria de caps de setmana, el centre comercial estava a vessar, durant hora i mitja també es van repartir 500 octavetes informant sobre el conflicte i les pràctiques abusives de l’empresa cap als seus treballadors/es. Cal destacar que va ser moltíssima la gent que es ginos5 (480x640)va solidaritzar deixant d’anar-hi a dinar (la resta de restaurants del centre comercial estaven plens, en canvi Ginos no). Sens dubte els hi fa mal, havien de sortir fora a rebre els “possibles clients”, però molts desistien davant la constant crida dels companys/es del sindicat al Boicot actiu.

Ginos ha de saber que la CNT-AIT no permetrà aquests atropellaments, en moments crítics com els que vivim, hem de fer valdre la frase “si ens toquen a un/a, ens toquen a tots/es”, perquè la solidaritat és la nostra millor arma!

Més info de la secció sindical de CNT a Ginos: https://www.facebook.com/cnt.ginos