El passat dissabte 14 de novembre el sindicat de Cornellà vam tornar a concentrar-nos al Corte Inglés de Cornellà al barri d’Almeda.

corteingles1

Més d’una vintena de companys i companyes vam repartir 600 octavetes entre clients i veins propers explicant el conflicte amb l’empresa per la persecució a vaguistes del passat 29 de març, demanant-lis més de 8000 euros i 5 anys de presó. Es va recordar també el passat i present franquista de l’empresa, que ningú oblidi a qui està donant els seus diners. Es va entrar dins el centre davant l’atenció de la gent present, davant els nervis de la primera linia de defensa del centre, els “segurates”,

corteingles2

Aquestes concentracions i accions soldiàries s’enmarquen dins la campanya de Boicot al Corte Ingles arreu de l’estat i per reivindicar l’acció directa com element indispensable i necessari per a les vagues.

Tota la informació de la campanya, llançada des del sindicat de la CNT-AIT de Barcelona i Acció Llibertària de Sants, la podeu trobar clicant aquí. La vaga que volem