El proper Dissabte 10 de Juny tenim el gust de presentar al local del sindicat de CNT Cornellà I Comarca una jornada dedicada a tractar la situació actual d’Oaxaca, un estat mexicà conformat per almenys 16 étnies indígenes diferents, multicultural y on l’acció política a es l’ordre del día, així com la represió contra aquesta.

A las 18:00h es farà un passi documental titulat “La voz del temprano florecer” per desprès donar pas, a las 19:30h, a la xerrada titulada “Autodeterminació i repressió política als pobles d’Oaxaca”.

Oaxaca-CAT

Sindicato de oficios varios de Cornellà i Comarca, adherido a la Confederación Nacional del Trabajo(CNT/AIT). sindicato de ideas y acción anarcosindicalista. Dirección: C/ Florida, nº 40, local-A, Cornellà de Llob. (Bcn), cerca de las estaciones de metro de Gavarra y Cornellà Centre de la L-5.Rodalies Renfe de Cornellà y Trambaix.