[CAS]

Por fin han llegado las fiestas de Cornellà y, con ellas, el chiringuito de la CNT. El punto de encuentro de la gente alegre y con conciencia de clase. El único chiringuito donde Toni Cantó no se metería, porque este no es para llenarse los bolsillos, sino para financiar al sindicalismo más combativo a este lado del Llobregat, ese que no acepta subvenciones ni tiene liberados/as.

Así que ya sabes: si tienes ganas de tomarte algo o de comerte el mundo (opciones veganas incluidas), pásate por la plaça de la dona de jueves a domingo a partir de las 18.00. Te esperamos con una sonrisa y buena música (ojocuidao, no te vayas a perder el sábado de 19.00 a 00.00 la Spellbound Session, que luego vienen los lloros).

[CAT]

Per fi han arribat les festes de Cornellà i, amb elles, el xiringuito de la CNT. El punt de trobada de la gent alegre i amb consciència de classe. L’únic xiringuito on Toni Cantó no es ficaria, perquè aquest no és per a omplir-se les butxaques, sinó per a finançar al sindicalisme més combatiu a aquest costat del Llobregat, que no accepta subvencions ni té alliberats.

Així que ja saps: si tens ganes de prendre’t alguna cosa o de menjar-te el món (opcions veganes incloses), passa per la plaça de la dona de dijous a diumenge. T’esperarem amb un somriure i bona música (no vagis a perdre’t el dissabte de 19.00 a 00.00 la Spellbound Session, que després venen els plors).