La Coordinadora Feminista de Cornellà de Llobregat, de la qual forma part el col·lectiu de Dones Llibertàries de CNT va néixer davant la idea de coordinar els diferents moviments feministes del nostre poble. Aquesta xarxa està coordinada amb altres grups feministes del Baix Llobregat. L’assemblea oberta d’ahir a les 19.30 h a la plaça de la Dona té la intenció de fer créixer aquesta coordinadora feminista. Es pretén que les dones que així ho vulguin puguin afegir-se al grup de treball o al de difusió de la coordinadora.

El context, a més de l’assassinat del passat diumenge 11 de juny, és que això ve de lluny. A més a més de tots els feminicidis que estan havent de dones s’ha d’afegir a més el fet que hi ha criatures que davant d’aquests assassinats es queden sense mare. Si les dones no sortim a lluitar i batallar no podem esperar que les lleis ens resolguin aquesta situació. Totes les dones podem ajudar i ser més per fer front a aquestes situacions.

Us demanem que col·laboreu amb nosaltres. Col·lectius com les Bastoneres de Cornellà s’han ofert a recolzar la lluita de les feministes de Cornellà. Totes les que han volgut s’han apropat al micro a expressar-se en un entorn segur. A continuació les dones presents han pogut participar d’una dinàmica col.lectiva per recollir propostes d’acció. Com sempre, les forces de l’ordre lluny de facilitar han entorpit aquest acte.

Dones Llibertàries de CNT-Cornellà i comarca