Pedro ÁlvarezDins el marc de la campanya 2016 sobre el cas de Pedro Álvarez us emplacem tant a l’exposició, que serà del 20 al 30 de novembre, com al passi de vídeo i posterior debat sobre el cas, dissabte 26 del mateix novembre a CNT-Cornellà, al carrer Florida 40.

Tanmateix us volem animar a assistir, com cada any, a l’ofrena floral que tindrà lloc a l’avinguda Catalunya de L’Hospitalet de Llobregat (lloc on va ser assassinat Pedro el 1992) el 15 de desembre a les 11:00h, així com a la concentració que es farà a la tarda del mateix dia a la plaça Universitat de Barcelona a les 20:00h.

És hora de fer justícia!

La impunitat del poder és la injustícia per al poble!

On hi ha impunitats i injustícies no hi ha democràcia!

Prou impunitat!

www.plataformapedroalvarez.com

Sindicato de oficios varios de Cornellà i Comarca, adherido a la Confederación Nacional del Trabajo(CNT/AIT). sindicato de ideas y acción anarcosindicalista. Dirección: C/ Florida, nº 40, local-A, Cornellà de Llob. (Bcn), cerca de las estaciones de metro de Gavarra y Cornellà Centre de la L-5.Rodalies Renfe de Cornellà y Trambaix.