knycorteinglesEl passat 1 de novembre, els i les companyes de la CNT-AIT de Cornellà i comarca ens vam concentrar a les portes de El Corte Inglés de la nostra ciutat exigint la retirada dels càrrecs contra vaguistes per la seva denuncia arran de la vaga general del 29 de març, comptabilitzats en 5 anys de presó i més de 8000 euros.

El Corte Inglés de la mà dels Mossos d’esquadra persegueix als vaguistes, demanant 5 anys de presó i milers d’euros per les “destrosses”. Es va estar informant a la població de Cornellà i del barri d’Almeda de les pràctiques d’aquesta empresa de clara tradició franquista, i el seu colaboracionisme amb la repressió cap als i les qui lluiten.

Que tinguin ben clar que tornarem tantes vegades com fagi falta, seguint amb la campanya a la que ens adherim totalment contra ells.

Boicot El Corte Ingles!

Video de la campanya: https://www.youtube.com/watch?v=3B2l5Wxazmk

Web de la campanya La vaga que volem: https://lavagaquevolem.wordpress.com/

‪#‎BoicotElCorteIngles‬