IMG-20160317-WA0001El passat 8 de març hi va haver lluita feminista a Cornellà. El dia de la dona treballadora, el dia de lluitar per la igualtat de gèneres, el dia de la lluita feminista, el dia per combatre la violència masclista, el dia per enfrontar-nos a les violències del sistema que perpetuen el sistema patriarcal, i un llarg etcètera de lluites feministes, no poden limitar-se a un dia a l’any.

Com no poden limitar-se a un dia a l’any, des del Grup de Gènere de la CNT de Cornellà i Comarca, treballem per a que el 8 de març sigui cada dia, fins que acabem amb el sistema patriarcal que oprimeix a totes les dones del món, d’una forma més salvatge o més subtil, però que promou el poder de l’home sobre la dona, ja sigui d’una forma explícita, o en un entramat que pot passar inadvertit a l’educació, als mitjans de comunicació i a les nostres relacions.

La revolució serà feminista o no serà. Una societat llibertària mai podria atorgar poder d’un gènere sobre un altre. És una responsabilitat comuna afinar l’observació de pautes masclistes i combatre-les en el nostre dia a dia, a més a més de lluitar perquè cap agressió quedi sense resposta.

Visca la lluita feminista!

Grup d’Acció Social de la CNT de Cornellà i Comarca.

Categories: General