[CAS]

La conciencia social y lo lúdico nunca estuvieron reñidos. Por eso CNT y Cornehools celebrarán un torneo de futbolín el viernes 27 de enero a las 19.00 en el local que tiene el sindicato en la c/ de la Florida, n.º 40 de Cornellà de Llobregat. Además, habrá música, bocadillos y bebidas a precios populares, destinándose la mitad de lo recaudado a luchar contra la represión policial sufrida por el movimiento antifascista local, y la otra mitad a la financiación del sindicato que, no lo olvidemos, mantiene su espíritu combativo y su independencia, entre otras cosas, gracias a que no aceptamos subvenciones del Estado. Así que si te gusta el futbolín y quieres apoyar a las que luchan, trae tu solidaridad y tu conciencia de clase al que probablemente sea el evento deportivo del año en el Baix Llobregat.

[CAT]

La consciència social i la diversió mai han estat oposats. Per això CNT i Cornehools celebraran un torneig de futbolí el divendres 27 de gener a les 19.00 en el local que té el sindicat en la c/ de la Florida, núm. 40 de Cornellà de Llobregat. A més, hi haurà música, entrepans i begudes a preus populars, destinant-se la meitat del recaptat a lluitar contra la repressió policial soferta pel moviment antifeixista local, i l’altra meitat al finançament del sindicat que, no ho oblidem, manté el seu esperit combatiu i la seva independència, entre altres coses, gràcies al fet que no acceptem subvencions de l’Estat. Així que si t’agrada el futbolí i vols fer costat a les que lluiten, porta la teva solidaritat i la teva consciència de classe al qual probablement és l’esdeveniment esportiu de l’any al Baix Llobregat.