Des de CNT Cornellà ens volem posicionar clarament en contra de la xerrada sota el títol “Per què tantes nenes no volen ser dones” que tindrà lloc el proper dissabte 15 de juliol organitzada per CNT Barcelona i Feministes de Catalunya.

El feminisme no és un, és divers, i en cap cas un col·lectiu llibertari com és CNT ha de dictaminar com s’identifiquen les persones. Això només ho poden dir elles. Tot i que hi hagi coses que escapen al nostre enteniment, o precisament per aquest motiu, no podem permetre que es jutgi a l’altre en cap cas. La diversitat, en totes les seves expressions, no pot fer més que enriquir un col·lectiu com és la CNT. La diversitat és la realitat. Totes som diverses i cadascune des del seu camp d’acció hem de lluitar per preservar aquesta diversitat que ens enriqueix. Per l’homogeneïtzació i l’exclusió ja està la dreta.

Un conflicte és una oportunitat. Aprofitem aquesta situació per avançar i créixer gaudint del nostre camí cap a la societat que volem i estem construint dia a dia. No pararem fins a aconseguir-ho.

Dones llibertàries de CNT-Cornellà i comarca

Categories: General