Las masas lo venían pidiendo durante días y hoy por fin publicamos el tercer episodio de Lo hablamos en la calle. En esta entrega, entrevistamos a Jaume Sánchez, de la Plataforma Ribera-Salines, un movimiento vecinal, autogestionado y asambleario que nació a mediados del 2021 para hacer frente a la especulación inmobiliaria en Cornellà de Llobregat.

A lo largo de la entrevista, Jaume aporta numerosos datos que desmontan la supuesta razón de ser del plan urbanístico proyectado por el Ayuntamiento sobre el último terreno no urbanizado de Cornellà. Además, nos explica las diversas acciones directas que la plataforma ha llevado a cabo hasta el momento para frenar dicho proyecto especulativo y para dar un uso al espacio que implique el disfrute y aprovechamiento por parte de todos los vecinos y vecinas de la ciudad. Por último, nos explica cuál es la situación actual y las acciones que se están planteando de cara al futuro, así como las múltiples formas en las que podemos colaborar para contribuir a proteger este espacio natural vital para la población de Cornellà de Llobregat.

A continuación os dejamos los enlaces para que podais disfrutar de esta maravilla radiofónica en vuestra plataforma de confianza:

Funkwhale: https://am.pirateradio.social/library/tracks/74446/
Ivoox: https://podcasters.ivoox.com/#/episodes/112104163
Peer tube: https://video.cnt.social/videos/watch/0e2ce0da-f282-4cf4-a819-c1b49ac0c010
Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=oAqW3kwMceU

[CAT]

Les masses ho havien demanat durant dies i avui per fi publiquem el tercer episodi d’Ho parlem al carrer. En aquesta ocasió, entrevistem a Jaume Sánchez, de la Plataforma Ribera-Salines, un moviment veïnal, autogestionat i assembleari que va néixer a mitjan 2021 per a fer front a l’especulació immobiliària a Cornellà de Llobregat.

Al llarg de l’entrevista, Jaume aporta nombroses dades que desmunten la suposada raó de ser del pla urbanístic projectat per l’Ajuntament sobre l’últim terreny no urbanitzat de Cornellà. A més, ens explica les diverses accions directes que la plataforma ha dut a terme fins al moment per a frenar aquest projecte especulatiu i per a donar un ús a l’espai que impliqui el gaudi i aprofitament per part de tots els veïns i veïnes de la ciutat. Finalment, ens explica quina és la situació actual i les accions que s’estan plantejant de cara al futur, així com les múltiples formes en les quals podem col·laborar per a contribuir a protegir aquest espai natural vital per a la població de Cornellà de Llobregat.

A continuació us deixem els enllaços perquè podeu gaudir d’aquesta meravella radiofònica en la vostra plataforma de confiança:

Funkwhale: https://am.pirateradio.social/library/tracks/74446/
Ivoox: https://podcasters.ivoox.com/#/episodes/112104163