A la Taula Sindical de Catalunya tenim molt clar per principis que la vaga general és una eina de lluita i combat per la classe treballadora i ha de servir per defensar els nostres drets laborals i socials. Mai entendríem una vaga general per defensar a la burgesia i les classes dirigents.

Davant la vaga general convocada pel sindicat feixista de VOX el pròxim 24 de Novembre la Taula Sindical de Catalunya fa una crida a la classe treballadora dels països Catalans a no secundar-la ni recolzar-la. No podem recolzar una vaga a qui demana reduir dràsticament les càrregues en impostos a les grans empreses i les cotitzacions només si es contracten treballadors nacionals. Volen garantir una immigració “ordenada” per assegurar primer el treball als espanyols. També penalitzar els piquets de vaguistes, acabar amb el català al món laboral per imposar el castellà com a única llengua, prioritzar “nacionalment” (només a espanyols) les ajudes socials, negar la violència de gènere, estar en contra dels drets del col·lectiu LGTBIQ+, repatriació de menors no acompanyats de forma immediata, prohibició del padró, protecció fiscal de grans fortunes, acomiadament lliure sense càrrega fiscal o salarial a l’empresa etc…. podem continuar així fins un munt de barbaritats dintre del seu programa polític en àmbit social i laboral però acabem amb una que ens sembla d’una incoherència total com és “acabar amb les vagues generals polítiques”.

Nosaltres NO farem una vaga general promoguda per un partit polític feixista, racista, masclista, homòfob, negacionista del canvi climàtic i enemic de la classe obrera amb uns fins totalment polítics. NO podem fer una vaga general per aquells que cridaven el 2017 “a por ellos” negant els drets fonamentals del nostre poble. NO podem normalitzar un partit de discurs imperialista de reminiscències franquistes. Només podem intentar destruir-ho de totes les formes que estiguin al nostres abast.

Per tot això, com a Taula Sindical de Catalunya, cridem a anar a treballar de forma massiva el pròxim 24 de Novembre com a forma clara i contundent de que al feixisme no se’l discuteix, se’l combat fins a destruir-lo.

Categories: General

Premsa

Secretaria de Premsa del Sindicat d'oficis varis de Cornellà i Comarca. C/ Florida, 40 Cornellà de Llobregat (Bcn), prop de les estaciones de metro L5 de Gavarra i Cornellà Centre. Rodalies Renfe de Cornellà i Trambaix.