Les organitzacions sindicals Confederació General del Treball (CGT), Confederació Nacional del Treball (CNT) i Solidaritat Obrera (SO), ens vam reunir el passat 17 d’octubre amb l’objectiu de continuar donant passos encaminats a la unitat acció, la mobilització i cap a la Vaga General.

Unes mobilitzacions que es fan necessàries contra les polítiques de retallades socials, el desmantellament dels serveis públics (sanitat, transport, ensenyament…) i contra la pèrdua de drets laborals i socials impulsada per les administracions i les institucions europees a instàncies de la patronal i dels mercats, així com contra les reformes laborals, la modificació del sistema de pensions i la reforma de la negociació col·lectiva. Perquè volen que siguem la classe treballadora i els sectors més desprotegits de la societat, els qui paguem la crisi i fem l’esforç de mantenir viu el sistema capitalista.

Des de CNT, CGT i SO valorem molt positivament les manifestacions de ràbia i indignació que s’estan produint als carrers i places de tot l’estat i procedim a convocar noves accions unitàries.

Fem una crida a totes les organitzacions sindicals, moviments socials, assemblees populars de barris i pobles, a grups de treball del 15M i a les i els treballadors en general, a participar, confluir i fer seva una Setmana de Lluita enfront del Pacte Social i per la Vaga General, a desenvolupar entre el 14 i el 18 de novembre, confluint en la convocatòria de mobilitzacions descentralitzades per al proper dia 18 de novembre, qüestionant un procés electoral dissenyat per legitimar a la classe política que ve aprovant mesurada després de mesura contra la classe treballadora.

Solament des d’una fort procés de lluita al carrer i en els centres de treball serà possible revertir en favor de la classe treballadores les actuals mesures que la classe política aplica al servei de la banca i la gran patronal. Per això el 18N…

La lluita està al carrer – Cap a la Vaga General

CNT  CGT  SO