Ahir vam estar a les oficines de Securitas Direct, situades al World Trade Center de Cornellà, per protestar perque el passat mes de Juliol dues treballadores van estar acomiadades mentre es trobaven de baixa mèdica.

Aquests acomiadaments es van produir per part de Securtas Direct sense cap consideració, en una situació de pandèmia sanitària. A més aquesta empresa manté als treballadors amb contractes en frau de llei (il·legals), no respecta la conciliació familiar ni els descansos de les treballadores i inclús arriba a mantenir un tracte despectiu i vejatori amb les treballadores.

Ahir CNT Cornellà i Comarca va estar recolzant la Secció Sindical de Securitas Direct en la concentració convocada a les portes de l’empresa per protestar per la situació de les treballadores.

EXIGIM LA REINCORPORACIÓ INMEDIATA DE LES COMPANYES ACOMIADADES

#ComptaAmbCNT

Premsa

Secretaria de Premsa del Sindicat d'oficis varis de Cornellà i Comarca. C/ Florida, 40 Cornellà de Llobregat (Bcn), prop de les estaciones de metro L5 de Gavarra i Cornellà Centre. Rodalies Renfe de Cornellà i Trambaix.