Llegeix el número de la Soli clicant aquí.

portada363Contingut de la Soli:

– Els treballadors de l’enllumenat públic aconsegueixen a subrogació. – Formació: Tot allò que has de saber sobre les excedències laborals. – Victòria amb el conflicte grues Creixell. – Creada la secció sindical de CNT Sabadell a ISS-SCA, S.L.   – L’últim tripijoc del Rector Dídac Ramirez.  – La privatització de l’aigua.     – Entrevista al Grup de Memòria Històrica de CNT.   -Opinió: Redefiniendo el escenario en Euskal Herria.   -Feminisme: Els col.lectius feministes han passat de ser “avortistes” a ser reconegudes com a defensores del dret a decidir.   – ICEA: Poder associatiu. Del fordisme al Postfordisme.   – Ressenyes dels nous llibres d’Agustín Guillamón.   – Rock and Roll, revolució individual i espoli cultural. – Un cafè amb…. Victor Manuel, membre de la No a la Mat a Girona.