Des de CNT pensem que les necessitats bàsiques de qualsevol persona sempre han d’estar cobertes. Tota societat que protegeixi i respecti la vida, no ha de permetre que els éssers humans no tinguem un mínim que ens permeti cobrir les necessitats més primàries, d’alimentació, habitatge, educació i sanitat.

Avui dia, la societat entén que l’educació i la sanitat ha de ser universal, encara que algunes forces polítiques estiguin intentant eliminar aquests drets. Si volem avançar com a humanitat, s’han de preservar i defensar els drets humans més bàsics.

Amb aquesta guia ràpida, CNT intentarà ajudar i ensenyar a les persones que tinguin dret a realitzar el tràmit per a sol·licitar la RENDA MÍNIMA VITAL, així com per a esbrinar si té dret a aquesta RENDA.

📄 Descarregar PDF Guia IMV
Categories: General

Premsa

Secretaria de Premsa del Sindicat d'oficis varis de Cornellà i Comarca. C/ Florida, 40 Cornellà de Llobregat (Bcn), prop de les estaciones de metro L5 de Gavarra i Cornellà Centre. Rodalies Renfe de Cornellà i Trambaix.