Salut companys/es!mercadonaassetja

Us convoquem a la doble concentració que realitzarem aquest proper dissabte 22 de febrer en motiu de la setmana de lluita contra els acomiadaments a Mercadona, principalment al Pais Valencià, però també arreu de l’Estat Espanyol, duent la CNT conflictes oberts a diferents pobles i ciutats. Hem quedat a les 10:30h al sindicat per anar-hi totes juntes, ens repartirem en els cotxes existents. Agrairíem la confirmació en cas de ser possible l’assitència.

La primera concentració serà a les 11:00h al Mercadona de Molins de Rei, a Passeig del Terraplè 85-89

La segona concentració serà a les 13:00h al Mercadona del centre comercial SPLAU de Cornellà de Llobregat a Av.Baix Llobregat s/n

Fem de la solidaritat la nostra millor arma, ni el Sr. Roig ni la resta d’explotadors de Mercadona podran amb la classe treballadora organitzada! Difon la convocatòria entre els i les teves companyes!