03bUn altre dia més amb la noticia d’un cop repressiu, i un altre intent més de criminalitzar a qui lluita.

Avui, 30 de març, la Policia Nacional ha detingut a 26 companys/es i ha registrat 17 espais, sis dels quals ocupats. Madrid, Barcelona, Palència i Granada han estat les localitats on s’han produït les detencions. Tota la operació, continuació de l’anterior “Operació Pandora” està capitanejada per l’Audiència Nacional, tribunal d’herència franquista.

Aprovació de la Llei de Seguretat Ciutadana (Llei Mordassa), reforma del Codi Penal, casi un centenar d’encausats/ades per la defensa de Can Vies, criminalització contra els Centres Socials i els espais d’auto-organització, impunitat policial… son només una petita mostra de que la repressió política a l’Estat Espanyol està a l’ordre del dia. Però entre nosaltres sempre existirà la solidaritat.

En moments com l’actual, cada cop sorgeixen més iniciatives al marge de les institucions, col·lectius organitzats creant alternatives als barris, responent a les agressions del capitalisme des de l’autogestió i la solidaritat. Aturant desnonaments, obrint nous espais, plantant cara a l’explotació laboral, defensant-nos i aplicant el suport mutu.

Perquè no podran aturar la desobediència i molt menys la solidaritat. Desde Cornellà tota la nostra força per els i les companyes detingudes arreu de l’Estat, si ens toquen a un/a, ens toquen a tots/es!

Acció Social- SOV de la CNT-AIT Cornellà i comarca

Notícies de l’operatiu contra l’anarquisme: