Desallotjat avui l' Ateneu de Viladecans.

Aquest matí a les 8h les forces armades de la policia nacional han fet un desplegament de 8 furgones per desallotjar un Ateneu indefens. D'aquesta manera han posat fí a 10 anys d'okupació.
Se'ls hi acabava el plaç per dessalotjar aquest dimecres i no s'han fet esperar més, vuit furgones han estat casi una hora per poder entrar a l'interior de l'ateneu on una porta de 1000 kg feia de testimoni passiu d'un fet històric que mai serà oblidat a Viladecans: la fi de 10 anys de lluita i resistència. Passades unes hores procedien a tapiar la casa, evidenciant que l'espai restarà abandonat molts anys més.

La nostra ràbia no tè límits, ens mosseguem el puny davant la impotència i la impunitat en la qual l'Estat fa ús de la seva "força democràtica" per defensar la propitat privada en contra dels moviments socials no compatibles amb el seu sistema.

CONVOQUEM: Una concentració a les 20h davant la pl de l'esglesia a viladecans per mostrar el nostre rebuig al desallotjament, arribar son 17 minuts des de l'estació de sants i 35 minuts en bus des de pl espanya (l81, l82, l86, l87).

Cap agressió sense resposta.

Text de l' ateneu de viladekans

El sindicat de CNT-KNY volem mostrar el nostre recolzament als companys i companyes de Viladecans que s' han currat aquest espai.

UN DESALLOTJAMENT, UN ALTRE OKUPACIÓ! no ens faran creure...

Tornar a la pàgina de notícies. Clica aquí!

Tornar a la pàgina principal de CNT-Korneyà